wtorek, 15 kwietnia 2014

Powder pink

Pudrowy róż podbija kobiece serca w tym sezonie! Jednak czy jest on kolorem uniwersalnym? Czy założymy go na ważne spotkanie? Osoba, która wybiera ten odcień postrzegana jest jako kochająca, współczująca, skłonna do wzruszeń i uczuciowa. Najlepiej nadaje się na romantyczną kolację czy spotkanie rodzinne. W sytuacji gdy połączymy go z czernią doda nam charakteru. Na pewno nie polecam tego zestawienia na spotkanie służbowe. Wtedy mamy wyglądać profesjonalnie! Róż najlepiej łączyć z klasycznymi dodatkami w innym kolorze.

























9 komentarzy:

  1. Sukienka jest piękna - delikatna, dziewczęca, ale za razem wyrazista, nie "cukierkowa", bo przełamana czernią. Bardzo mi się podoba taka stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na wspólnych zdjęciach wyglądacie jak rasowe modelki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak dla mnie te czarne rajstopy są za cięzkie do tej delikatnej sukienki, nie mówiąc o balerinkach do czarnych zakrywających rajstop.. chyba że to wrażenie że są grube.. Mi to średnio pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki dziewczyny ! :) A co do rajstop ... za cielistymi nie przepadam a czarnych mam mnóstwo ,bo według mnie pasują do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cute pink dress and lovely black&white bag :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sukienka.. !
    zapraszam do mnie: www.rumeur-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz, bardzo fajna stylizacja . Życzę jeszcze wesołych świąt ,pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!:) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam tą sukienkę <3 kolor ma najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń